سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهداف هوشمند یا smart goal چیست؟

در گذشته ، ممکن است اهدافی ایجاد شده باشد که دستیابی به آن دشوار است و دلسرد می شود که مبهم ، پرخاشگر یا نامناسب باشند. تلاش برای دستیابی به یک هدف کافی احتمالاً دلسرد کننده است. اهداف هوشمند راهی برای کمک به شما در انتخاب صحیح اهداف و دوری از مشکلات است. انتخاب اهداف شخصی یا تجهیزات فرقی نمی کند ، استفاده از جهت گیری هوشمند می تواند راهی مناسب برای موفقیت ایجاد کند. در واقع یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ آژانس بانوی هدف انتخاب اسمارت گل ها برای کسب و کار شماست تا بتوانید با شناخت کافی از شرکت خود و همچنین بازار بیزینس خود، از رقبا پیشی بگیرید.

 SMART یک راز کلمات خاص به معنای خاص یا خاص است ، به معنای قابل اندازه گیری و قابل اندازه گیری قابل اندازه گیری به معنای مرتبط در جهت درست و زمان رسانه مبتنی بر زمان است. قرار دادن عناصر قاب هوشمند امکان دستیابی به یک هدف را فراهم می کند. در حقیقت ، مشاهده این قاب می تواند آن را به اهداف خود برساند.

یکی از نکات اصلی در روش مقصد هوشمند این است که اهداف انتخاب شده باید تحت کنترل آنها باشد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، می توانید برخی از عوامل مانند میزان ساعت را کنترل کنید ، اما عوامل دیگری مانند بودجه در محل کار یا ارزیابی مدیران تحت کنترل آنها نیست؛ به همین دلیل ، باید این نکته را در نظر گرفت که اهداف خود را در مورد عوامل تحت کنترل آنها تعیین می کند. 

مزایا و مضرات اهداف هدفمند یا smart

هدف قرار دادن تلفن های هوشمند یک رویکرد عملی برای دستیابی به اهداف است. این روش دارای مزایا و مضراتی های مختلفی است که در زیر آنها مورد بحث قرار خواهیم گرفت ، برخی از مزایای جهت گیری هوشمند عبارتند از: داشتن یک خط نهایی واضح از آنجا که تلفن های هوشمند محدود به زمان هستند ، می توانند پیش بینی کنند که چه زمانی به هدف مورد نظر خود رسیده است. این روش راهنمایی به شما امکان می دهد زمان موفقیت را شناسایی کنید. 

انگیزه بیشتر اگر می توانید پیشرفت خود را ارزیابی کنید ، به شما کمک می کند تا با انگیزه و فعال باشید. از آنجا که اهداف هوشمند قابل توجه است، می توانید به راحتی پیشرفت را ارزیابی کنید. برنامه ریزی بهتر برای واقع بینانه بودن ، به او کمک می کند تا آنچه را که برای دستیابی به هدف خود با یک جنبه مهم نیاز دارد ، ببیند. 

این ویژگی به شما کمک می کند تا با توجه به منابع موجود ، اندازه گیری دقیق تری از امکان دستیابی به هدف داشته باشید. فقدان ماهیت مبهم از اهداف مبهم باعث می شود که مسیر درست خود را تشخیص ندهید، اما اهداف خاص و مبهم به شما کمک می کند تا دقیقاً آنچه را می خواهید متمرکز کنید. همچنین می توانید در راه خود برای رسیدن به اهداف خود تغییراتی ایجاد کنید. اگرچه جهت گیری فواید زیادی دارد ، اما رایگان نیست. 

معایب هدف از روش هوشمند عبارتند از: اعتیاد به موفقیت آمیز اهداف می تواند آن را به موفقیت معتاد کند. اعتیاد وضعیتی است که در آن فرد صرفاً بر دستیابی به اهداف حرفه ای خود و نادیده گرفتن جنبه های دیگر زندگی ، مانند سلامتی ، روابط اجتماعی ، تفریح و معنویت متمرکز است. در موارد شدید شخص رابطه خود را با دنیای خارج و افراد دیگر کاهش می دهد.